torsdag 30 oktober 2014

Packat nästan klart

Nu har jag lagt fram kläder som jag ska ha med på resan. Jag kollade vädret i Rom och Lecce, det ser ut som att det ska regna när jag är där, nooooooooooooo, why now!!!! Jag antar att detta betyder att jag måste ta med regnkläderna söderut. Jag har köpt målardukar, akvarellpapper och penslar, färg har jag sedan innan. Detta ska läggas ner i pysselväskan. Den viktigaste ägodelen som ska med. Kläder är egentligen överskattat, konstigt att jag ändån tänker så mycket på vad jag ska ha med mig. Kanske är det för att det är det enda jag har med mig som är bekant. Jag gillar att ha med mig något av hemma för att inte bli allt för vilsen och förvirrad när man ger sig ut på okänd mark. Trotts att jag egentligen anser att vi själva är vårt viktigaste verktyg och bästa acessoar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar